Garantie
Wanneer u bij 2020 rollator een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u altijd een product met de kwaliteit welke u redelijkerwijze mag verwachten. Wij geven 1 jaar garantie op de 2020 rollator.
Wat moet ik doen bij schade binnen de garantietermijn?
Wanneer uw product binnen 1 jaar defect is en dit niet voortkomt door slijtage of verkeerd gebruik, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via 0627119964 of door een e-mail te sturen naar info@2020-rollator.nl. Afhankelijk van de situatie kunnen wij u vragen het product naar ons retour te sturen of om foto’s naar ons door te zetten. Vevolgens zullen wij zo spoedig mogelijk met een oplossing komen.
Weet u zeker dat uw product defect is?
Wij adviseren om vóór het retour sturen van uw bestelling eerst contact op te nemen met onze klantenservice. Wanneer wij een retour van u binnenkrijgen en geen defect kunnen constateren, zullen wij voor de zekerheid nog even contact met u opnemen. Wanneer blijkt dat het product niet defect is, maar er iets anders aan de hand is, zoals het niet goed lezen van de handleiding, worden er kosten in rekening gebracht voor het onderzoeken en het terugsturen van uw bestelling. De totale kosten hiervan bedragen €15,-.